For å optimalisere kundeforhold - Outsourcete tjenester for å håndtere telefonmottak og kundeforhold
Blir du stadig forstyrret av telefonen? Uansett hva slags yrke du har, tilbyr Ipcontact en fleksibel løsning for å ta imot kundene dine på en profesjonell og vennlig måte, samt håndtere kundeforholdet ditt.
Hvordan fungerer det?
• Vi gir deg et nummer for din telefonmottakelse, som du videresender din telefonlinje til.
• Våre assistenter tar imot forespørslene fra kundene dine på vegne av selskapet ditt, i henhold til dine instruksjoner, noterer kontaktinformasjonen og årsaken til samtalen basert på oppdraget (telefonsvar, kommersiell eller teknisk assistanse, kundeservice, hotline, oppfølging av kunder, telefonvakt eller nødsamtale)
• Du mottar denne informasjonen umiddelbart via e-post eller direkte i programvaren din eller CRM.
Du mister ikke flere samtaler, og du sparer verdifull tid samtidig som du reduserer kostnadene!